Allmänt

Vad är Mobify?

Mobify är en för konsumenter avsedd tjänst med vars hjälp du smidigt sköter din ekonomi på en dator, surfplatta och mobiltelefon. Vi erbjuder också ett belönande bonussystem. Se vår mer detaljerade introduktion på sidan Egenskaper.

Hur kan jag börja använda tjänsten?

Du kan registrera dig för tjänsten både på webbplatsen och i mobilapplikationen. Registreringen tar bara några sekunder. Du kan registrera dig via Facebook eller med e-post. Registrera dig här.

Vad kostar tjänsten?

Registreringen för och användning av tjänsten är avgiftsfri.

Finns det en hund begravd i tjänsten?

Nej, vi ville förändra marknaden. Att få en faktura kostar kunden, vilket vi tycker är helt galet. Därför ville vi att hanteringen av ekonomin och betalningen av fakturor skulle vara belönande. Vår affärsverksamhet är baserad på tjänster som erbjuds företag samt till kunder mot avgift erbjudna tilläggsfunktioner. Bastjänsten är och kommer att förbli avgiftsfri. Vi profiterar inte på överföringen av klientmedel.

Hur lägger jag till mina dokument i tjänsten?

Du kan behändigt lägga till dokument med hjälp av mobilapplikationen, genom att ta en bild av dokumentet i fråga, till exempel ett garantikvitto. Genom att använda din personliga faktureringsadress kan du beställa dokument, såsom till exempel lönekvitton, direkt till tjänsten, eller skicka dem från din egen e-post.

Varför visar mitt bankkonto en reservering på 0,10 € för er tjänst?

När du lägger till ett Debit- eller betalkort till vår tjänst gör vi en reservering för att testa dess funktionalitet. Detta är bara fråga om en reservering, ditt konto debiteras inte och summan återställs vanligtvis efter 1‒2 arbetsdagar.

Kan jag välja ett annat språk för tjänsten?

Tjänstens mobilapplikation fungerar på tre olika språk: Finska, svenska och engelska. Vår onlinetjänst fungerar för närvarande endast på finska. Taloustili-tjänsten erbjuds endast på finska.

Fungerar er mobilapplikation i alla mobiltelefoner?

Vår mobilapplikation fungerar i alla mobiltelefoner med Android- och IOS-operativsystem. Kom ihåg att uppgradera ditt operativsystem till den senaste versionen.

Hittade inte svaret du letade efter?

Kontakta vår kundtjänst via e-post till asiakaspalvelu@mobify.fi. Alternativt kan du klicka på chattsymbolen till höger på sidan eller använda kontaktformuläret.