Problem?

Jag har glömt mitt användarnamn/lösenord. Hur får jag ett nytt?

Om du kommer ihåg ditt användarnamn eller din e-postadress som du använde för att logga in på tjänsten kan du återställa ditt lösenord med hjälp av "Har du glömt ditt lösenord"-knappen. I det fallet får du instruktioner om hur du återställer lösenordet i din e-post. I annat fall ber vi dig kontakta vår kundservice direkt.

Mina kontaktuppgifter har ändrats, måste jag meddela Mobify-tjänsten?

Ja. När du loggar in kan du ändra dina kontaktuppgifter i din profil. Om du inte kan ändra dina kontaktuppgifter, ber vi dig kontakta vår kundservice. Om du är inloggad uppdaterar vår tjänst automatiskt din information i samarbete med Bisnode Oy.

Hur avslutar jag användningen av tjänsten?

Du kan radera din information och avsluta användningen av tjänsten genom att meddela oss om saken via e-post till asiakaspalvelu@mobify.fi.

Vad gör jag om applikationen inte öppnas?

Försäkra dig om att mobiltelefonens operativsystem är uppdaterat. Äldre operativsystem stöder inte alltid de senaste versionerna av applikationer. Kontrollera också att alla Mobify-appuppdateringar är utförda. Genom att uppdatera applikationen ser du till att du alltid har de senaste funktionerna tillgängliga.

Jag gjorde ett webbköp, men mitt konto uppvisar ingen bonus. Hur får jag bonusen?

Om bonusen inte registreras på ditt konto inom en arbetsdag, ber vi dig vänligen kontakta vår kundservice. Kom ihåg att logga in på Mobify när du gör webbköp. Du kan bläddra bland onlinebutiker här.

Det kan finnas många skäl som påverkar registreringen av webbköp, och vi anger här skäl till att bonusen inte har registrerats:

  1. Du förflyttade dig inte till onlinebutiken via oss innan du bekräftade din beställning.
  2. Alla onlinebutiker betalar inte bonus om du vid din beställning har använt dig av en rabattkod eller annan förmån.
  3. Du har först klickat på en annan kanals länk för att förflytta dig till onlinebutiken. Onlinebutikernas cookies är vanligtvis aktiva i ungefär 24 timmar, så om du har förflyttat dig till onlinebutikens sidor via en annan aktörs länk, har deras cookie varit aktiverad.
  4. Beställningen eller bokningen har avbrutits eller returnerats.

Om din bonus av någon anledning inte har registrerats ska du alltid kontakta vår kundtjänst, så gör vi vårt bästa för att spåra ditt köp i efterhand.

Vad är en cookie och varför ska man tillåta dem?

En cookie är ett korn av information med vilket man kan identifiera varifrån trafiken till en onlinebutik kommer. Du behöver inte oroa dig för en cookie, den samlar inte in lagrad information från din dator. Om cookies inte tillåts, får onlinebutiken inte information om från vilken webbplats man har förflyttats till webbplatsen i fråga.

Jag fick ingen bonus på 5 € vid mitt första webbköp. Vad gör jag?

Kontakta vår kundservice (asiakaspalvelu@mobify.fi). Bonusen för det första webbköpet frigörs när bonusen för köpet har frigjorts. Bonusen registreras till dig automatiskt, men ibland kan automatiseringen misslyckas och bonusen förblir oregistrerad.

Hittade inte svaret du letade efter?

Kontakta vår kundtjänst via e-post till asiakaspalvelu@mobify.fi. Alternativt kan du klicka på chattsymbolen till höger på sidan eller använda kontaktformuläret.