Bonukset?

Kysymyksiä bonuksia

Miksi palvelustanne saa bonusta? Milloin sitä saa?

Yksinkertaisuudessaan haluamme palkita käyttäjiämme ja kannustaa helpottamaan oman talouden hallintaa. Bonusta maksetaan 0,3 % jokaisen laskun loppusummasta sekä suosittelusta ja muista palvelun ominaisuuksien käytöstä. Huomioithan, että yhdestä laskusta voi saada maksimissaan 10 euroa bonusta. Taloustilin kautta maksetuista laskuista ei kerry bonusta.

Mikä on bonuksen miniminosto?

Bonuksen miniminosto on 10 euroa.

Kuinka paljon bonuspiste on euroissa?

Sata (100) bonuspistettä vastaa yhtä (1,00) euroa.

Mihin bonuksen voi käyttää ja miten sen voi nostaa?

Voit nostaa bonuksen omalle pankkitilillesi mobiilisovelluksesta tai verkkoportaalista. Bonuksen siirrossa menee normaalisti 2-6 pankkipäivää.

Rekisteröinnin yhteydessä mainitaan bonuskoodi, mitä se tarkoittaa?

Jokaisella käyttäjällä on henkilökohtainen bonuskoodi. Jakamalla henkilökohtaista suosittelukoodiasi muille, me maksamme sinulle jokaisesta suosittelusi kautta tulleesta uudesta käyttäjästä 5 euron bonuksen. Joka kymmenennestä suosittelusta maksamme vielä 10 euron lisäbonuksen. Jo kymmenestä onnistuneesta suosittelusta olet tienannut itsellesi 60 euroa.

Näin Mobifyn suosittelu toimii

Tein verkkokauppaostoksen, mutta tililläni ei näy bonusta. Miten saan bonuksen?

Jos bonuksesi ei kirjaudu tilillesi yhden arkipäivän kuluessa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Muista kirjautua sisään Mobifyyn tehdessäsi verkkokauppaostoksia. Verkkokauppoja pääset selaamaan tästä.

Verkkokauppaostosten kirjautumiseen vaikuttaa moni asia ja olemme tähän listanneet syitä, miksi bonus on saattanut jäädä kirjautumatta:

  1. Kauttamme ei ole siirrytty kauppaan ennen tilauksen vahvistamista.
  2. Kaikki verkkokaupat eivät maksa bonusta, jos olet käyttänyt tilatessasi alennuskoodia tai muuta lisäetua.
  3. Olet ensin klikannut jonkin toisen kanavan linkkiä siirtyäksesi ks. verkkokauppaan. Verkkokauppojen evästeet ovat aktiivisia yleensä noin 24 tuntia, joten jos olet siirtynyt muun toimijan linkistä verkkokaupan sivulle, heidän eväste on aktiivisena.
  4. Tilaus tai varaus on peruttu tai palautettu.

Jos bonuksesi on jäänyt kirjautumatta syystä tai toisesta, ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pyrimme jäljittämään ostoksen jälkikäteen.

Minulla on bonuksia tililläni, mutta en saa siirrettyä niitä pankkitililleni. Mitä teen?

Huomioithan, että bonuksen minimi nostomäärä on 10 € (1000 pistettä). Verkkokaupoista tai tarjouksista saadut bonukset kirjautuvat tilillesi ensin lukittuna. Bonus vapautuu käyttöösi, kun verkkokauppa on maksanut meille bonuksen. Jos olet tätä ennen esimerkiksi peruuttanut tai palauttanut tilauksesi, bonuksesi peruuntuu myös.
​Jos tiedät, ettei tämä ole syynä, voit olla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@mobify.fi), niin selvitämme miksi siirto ei onnistu.

Katso ohjevideoita
Youtubesta

Etkö löytänyt vastausta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@mobify.fi. Vaihtoehtoisesti klikkaa sivun oikeassa reunassa olevaa keskustelutoiminto- kuvaketta tai käytä yhteydenottolomaketta.