Pulmat?

Kysymyksiä pulmatilanteissa

Unohdin käyttäjätunnuksen/salasanani. Miten saan uuden?

Mikäli muistat käyttäjätunnuksesi tai sähköpostiosoitteen, jolla kirjauduit palveluun, voit palauttaa salasanan Unohditko salasanasi -napista. Tällöin saat sähköpostiisi ohjeet salasanan palauttamisesta. Muuten ole yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.

Yhteystietoni ovat muuttuneet, tarvitseeko niitä ilmoittaa Mobify-palveluun?

Kyllä. Kirjautuessasi sisään pääset profiilista muuttamaan yhteystietojasi. Jos et pääse muuttamaan yhteystietojasi, ota yhteys asiakaspalveluun. Mikäli olet tunnistautunut, palvelumme päivittää tietosi automaattisesti yhteistyössä Bisnode Oy:n kanssa.

Miten voin lopettaa palvelun käytön?

Tietojesi poistaminen ja palvelun käytön lopettaminen onnistuu, kun ilmoitat meille siitä sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@mobify.fi.

Mitä teen, jos sovellus ei aukea?

Varmista, että puhelimesi käyttöjärjestelmäpäivitykset ovat ajan tasalla. Vanhemmat käyttöjärjestelmät eivät aina tue sovellusten uusimpia versioita. Tarkista myös, että Mobify-sovelluksen päivitykset ovat kaikki tehtynä. Sovellusta päivittämällä varmistat, että sinulla on aina uusimmat ominaisuudet käytettävissäsi.

Tein verkkokauppaostoksen, mutta tililläni ei näy bonusta. Miten saan bonuksen?

Jos bonuksesi ei kirjaudu tilillesi yhden arkipäivän kuluessa, ole yhteydessä asiakaspalveluumme. Muista kirjautua sisään Mobifyyn tehdessäsi verkkokauppaostoksia.Verkkokauppoja pääset selaamaan tästä.

Verkkokauppaostosten kirjautumiseen vaikuttaa moni asia ja olemme tähän listanneet syitä, miksi bonus on saattanut jäädä kirjautumatta:

  1. Kauttamme ei ole siirrytty kauppaan ennen tilauksen vahvistamista.
  2. Kaikki verkkokaupat eivät maksa bonusta, jos olet käyttänyt tilatessasi alennuskoodia tai muuta lisäetua.
  3. Olet ensin klikannut jonkin toisen kanavan linkkiä siirtyäksesi ks. verkkokauppaan. Verkkokauppojen evästeet ovat aktiivisia yleensä noin 24 tuntia, joten jos olet siirtynyt muun toimijan linkistä verkkokaupan sivulle, heidän eväste on aktiivisena.
  4. Tilaus tai varaus on peruttu tai palautettu.

Jos bonuksesi on jäänyt kirjautumatta syystä tai toisesta, ole aina yhteydessä asiakaspalveluumme, niin pyrimme jäljittämään ostoksen jälkikäteen.

Mikä on eväste ja miksi ne pitää sallia?

Eväste (eng. Cookie) tarkoittaa tiedon jyvää, jonka avulla tunnistetaan mistä liikenne verkkokauppaan tulee. Evästettä ei tarvitse pelätä se ei kerää tietokoneeltasi mitään tallennettua tietoa. Jos evästeitä ei sallita, ei verkkokaupalle tule tietoa, miltä sivustolta on siirrytty kyseiselle sivustolle.

En saanut ensimmäisestä verkkokauppaostoksestani 5 € bonusta. Mitä teen?

Ole yhteydessä asiakaspalveluun (asiakaspalvelu@mobify.fi). Ensimmäisen verkkokauppaostoksen bonus vapautuu, kun ostoksen bonus on vapautunut. Bonukset kirjautuvat sinulle automaattisesti, mutta joskus automatiikka saattaa pettää ja bonus voi jäädä kirjautumatta.

Voiko teille soittaa?

Voit soittaa asiakaspalveluumme: 0600066600 arkisin klo 12-14 välisenä aikana. Palvelemme suomeksi ja hinta on 1€/alkava minuutti.

Reklaamatio asioissa voit soittaa numeroon 0503213476. Irtisanomisilmoitukset osoitteeseen asiakaspalvelu@mobify.fi

Katso ohjevideoita
Youtubesta

Etkö löytänyt vastausta?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@mobify.fi. Vaihtoehtoisesti klikkaa sivun oikeassa reunassa olevaa keskustelutoiminto- kuvaketta tai käytä yhteydenottolomaketta.