Mobifyn asiakastarinat – Tony

Mobify on jo yli 5 vuoden ajan tehnyt töitä paremman arjen puolesta. Tavoite on edelleen sama ja haluamme entisestään helpottaa kuluttajien arkea. Mobify-sovelluksen tarjoamat palvelut ovat vuosien saatossa kasvaneet määrältään ja ominaisuuksiltaan huimasti ja tästä syystä asiakkaamme käyttävät Mobifyta monin eri tavoin.


Mobifyn käyttäjätarinoissa esittelemme asiakaskokemuksia ja henkilöitä näiden takana. Käyttäjätarinoissa asiakkaamme pääsevät kertomaan omin sanoin itsestään ja siitä miten Mobify on vaikuttanut heidän elämäänsä.

Tällä kertaa vuorossa on Tony, jonka tarinan voit lukea alta.

Kerro itsestäsi muutamalla lauseella

Olen 34-vuotias kahden lapsen isä. Työskentelen Päällikkönä paikallisessa teknologia yrityksessä. Harrastuksiini kuuluu aktiivisijoittaminen.

Mistä kuulit Mobifysta?

Muistaakseni löysin jossain blogissa maininnan Clark palvelusta.

Miten kauan olet käyttänyt Mobifyta?

Ensimmäisen laskuni maksoin palvelussa elokuussa 2019. Siitä lähtien olen käyttänyt aktiivisesti.

Miten Mobifyn käyttö on vaikuttanut arkeesi?

Laskuarkisto on helpottanut kirjanpitoa jälkikäteen. 

Mitä Mobifyn ominaisuutta käytät eniten ja miksi?

Käytän palvelua pääasiallisesti laskujen maksuun Bonusten vuoksi. Lisäksi ostoksia aina kun mahdollista.

Miten paljon olet ansainnut bonuksia käyttämällä Mobifyta?

>550 € 

Mitä haluaisit kehittää Mobifyssa?

Ostosten bonukset rekisteröityvät vaihtelevalla menestyksellä. Käyttöliittymä sujuvammaksi ja yhtenäiseksi. Mobiilissa ja pöytäkoneella eri ominaisuuksia, molemmista vahvuutensa.

Seuraava tarina sinun kokemuksistasi?

Haluatko kertoa omat kokemuksesi Mobifyn käytöstä ja jakaa ne kanssamme muille asiakkaille. Ota meihin yhteyttä ja sinulla on mahdollisuus olla seuraavan tarinan päähahmo.