Mobifyn asiakastarinat – Jussi

Mobify on jo yli 5 vuoden ajan tehnyt töitä paremman arjen puolesta. Tavoite on edelleen sama ja haluamme entisestään helpottaa kuluttajien arkea. Mobify-sovelluksen tarjoamat palvelut ovat vuosien saatossa kasvaneet määrältään ja ominaisuuksiltaan huimasti ja tästä syystä asiakkaamme käyttävät Mobifyta monin eri tavoin.


Mobifyn käyttäjätarinoissa esittelemme asiakaskokemuksia ja henkilöitä näiden takana. Käyttäjätarinoissa asiakkaamme pääsevät kertomaan omin sanoin itsestään ja siitä miten Mobify on vaikuttanut heidän elämäänsä.

Tällä kertaa vuorossa on Jussi, jonka tarinan voit lukea alta.


Kerro itsestäsi muutamalla lauseella

Nimeni on Jussi, olen 30-vuotias ja minulla on kaksi kissaa. Työskentelen määrä-aikaisena toimistoapulaisena. Harrastan piirtämistä.

Mistä kuulit Mobifysta?

Muistan joitain vuosia sitten lukeneeni lehtiartikkelin palvelustanne ja se sai kiinnostukseni heräämään.

Miten kauan olet käyttänyt Mobifyta?

Vuodesta 2019 lähtien.

Miten Mobifyn käyttö on vaikuttanut arkeesi?

Mobify on helpottanut huomattavasti arkeani. Kaikki laskut ja nettitilaukset menevät nykyisin vain Mobifyn kautta.

Mitä Mobifyn ominaisuutta käytät eniten ja miksi?

Markkinapaikkaa. Koska tilaan sieltä kaiken mitä asunnossani tarvitsen ja haluan. Kissanruoat. Kirjat. Elokuvat jne.

Miten paljon olet ansainnut bonuksia käyttämällä Mobifyta?

Yhteensä 100-200 euroa.

Mitä haluaisit kehittää Mobifyssa?

Kaipaisin lisää palveluita markkinapaikalle. Nämä tässä mainitsemani ainakin: Emp. Feelianruokakauppa. Kärkkäinen. Verkkokauppa.com. Finanime ja Urumi ja Eläinlääkäriasema Lillvet. 

Seuraava tarina sinun kokemuksistasi?

Haluatko kertoa omat kokemuksesi Mobifyn käytöstä ja jakaa ne kanssamme muille asiakkaille. Ota meihin yhteyttä ja sinulla on mahdollisuus olla seuraavan tarinan päähahmo.